Kaktus, älsk.Lovis, tapas och vin

Publicerat: 2009-07-01 | 22:27:19   
Idag har jag vart med min älsk. Lovis. Åt tapas och drack lite vin (som vanligt hihi) gottit gottit.

Tycker så massa om dej, och jag hoppas verkligen allt ordnar sej för dej. Vilket jag dock vet att dte kommer att göra. Det är bara en tidsfråga.



Smaskigt baby



Glömde nästan, Kaktus var ju också med. Den skurken hade för massa frestelser omkring sej och fick ett snurr och hoppade på min tallrik. Till hennes lycka fick hon tag i en stor bit serranoskinka. SkurkNinna!

Nu ligger skurken och snarkar högt och har snuffsat in sej under mina ben. Hon är underbar!
Och jag ska strax kolla på My new BFF på www.mtv.com, men innan dess ska jag packa inför helgen. Ska nämligen ut till ön med Linda och pappa. Ska bli hur härligt som helst att komma ut till skärgården, har inte vart där på 7 år. Shit.
Då kör vi.
Hanna

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon e snabb den lilla vesslan!! Serrano e gott vettu ;)

Mysigt det låter, själv har jag stått o serverat öl till otacksamma fyllon, ibland älskar jag mitt jobb....inte.....

2009-07-02 @ 04:56:27
URL: http://kaktusmittlivsomhund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0