KaktusNinna is back och tar hand om febriga mej

Publicerat: 2009-07-26 | 18:58:44   

Sitter hemma och har 37 graders feber, Kaktus har precis kommit. Och gör allt jag ber henne att inte göra. Än så länge är hon en liten valpis.



Nya ryamattan får man inte ligga på efter ha kissat på den två gånger innan. Men lyssnar man. Inte ens när jag började rulla ihop den. Men hon är söt. Hihi!



Bus i den ej färdigbäddade sängen är heller inte okej. Hon har som sagt blivit så stor att hon kan kravla sej upp själv. Buse!



Då kastar hon med ett magplask ner och börjar låtsassova istället.



KaktusNinna snodde min mobil när jag hade den på högtalaren och pratade med ÄlskLovis.
Skurk Ninna.

Men som sagt jag älskar henne mer än mycket.
Nu ska vi till Linda och mysa.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0