Lillskurk

Publicerat: 2009-07-23 | 11:28:17   
Idag regnar det som det gjort de senaste dagarna. Urk!

Kaktus har inte kissat sedan 6 i morse. Alltså 5 och en halv timma.
Har försökt att få henne att kissa flera gånger.
Genom att bara släppa ut henne på uteplatsen. Tänkte hon skulle slippa gå ut så långt i regnet, så vi sa att det var okej för henne att kissa där nu när det ändå regnar bort så fort.
Men icke. Så fort jag vänder ryggen till springer hon in och sätter sej bredvid handduken för att bli torkad om tassarna.
Den skurken.
Fast hon är dock lite duktig när hon lärt sej att hon inte får hoppa upp i soffan eller komma upp i sängen innan hon blivit avtorkad. Så alltid när hon vart ute går hon bort till handduken och sätter sej och väntar.
Duktig LillNinna.
Nu ligger hon i soffan och låtsas sover för fullt. Varje gång hon tittar eller ålar närmare. Öppnar jag uteplatsdörren och då kastar hon sej ner i filten och sover som en stock.
Kan inte låta bli att skratta åt jonssons lilla fejksovare haha.
Men nu kommer Emelie snart och jag ska få göra mej iordning till jobbet lugn och ro, och kanske hinna pussa på min andra sjusovare utan att Kaktus ska ligga en millimeter ifrån våra ansikten, i mitten, och gärna halvt på oss hela natten.
Hon är för söt, och det har vart lika mysigt som vanligt att ha den lilla här hos oss!



Så här sitter Kaktus och skyddar sej från regnet och vägrar flytta på sej.



Väntar på att bli avtorkad så vi kan lägga oss igen. Utan att ha kissat haha.

Nu ska jag mysa det sista med Kaktus innan hemgång.
Hanna

Kommentarer
Postat av: Huff

Men va stor hon har blivit!!

Sitter och myser själv med en vovve nu =)

VILL HA EN EGEN!!!



Ha det så göttigt i smögen, ta en två och tre shots för mig. Fler vet både du och jag att du inte klarar ;)



Massa kärlek till dig och de andra tjejerna :)

2009-07-23 @ 14:25:21
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0