Mys hos Linda

Publicerat: 2009-07-27 | 01:01:08   
Nu är Kaktus och jag helt slut. Har vart hemma hos Linda hela kvällen. Kaktus träffade en ny kompis vilda valpen Nala. Himlans söt och himlans svart. Jag var dock rädd för henne nästan hela tiden men på håll verkade hon jätte snäll haha.  Den nära biten fick Kaktus och Linda sköta. Hon var aningen för stor och okontrollerbar för mej, men som innan himlans söt.
Kaktus skötte sej kanon med både barn och Nala och jag har varit mycket stolt över henne, fastän två försök till att hinna svälja två muffins och delar av min febabrulle. Men jag var snabb och pilla ut all stöldgods.

Min feber har kommit tillbaka och det suger. Kanske ska stanna hemma från jobbet ett par dagar ändå och bygga upp ett bättre immunförsvar. det tål att tänkas på.

Och så nu kvällen bilder.



Lillstumpan i knäet.



Lek toppat med massa massa busfnatt.



Busisar och en mindre road Alicea.



Ja som sagt inte alls road.



Två toktörstiga vovvar efter många vilda buslekar.

Nu ska vi lägga oss och drömma söt.
Hanna

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vem är den söta lilla flickan? Är hon din? Kram

2009-08-01 @ 22:18:57
URL: http://ladyinreed.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0