Pink is the shit

Publicerat: 2009-07-30 | 14:10:16   
Skulle ta mej en promenix med baby ner till stan idag. Precis när vi skulle gå ut ur garaget började det spöregna. Hela himlen bara svartnade och det började blixtra och tokregna. Skumt väder. Så det var bara att gå tillbaka och hämta Miss C1 red.
Handlade dom nya mirakel produkterna för håret, från Aussie. Ska se om dom funkar lika bra på mej som jag hört att de gjort på andra.
Dom luktar mumma också.
Bubblegum yummy!
Bara jag inte kommer på mej själv att äta upp det. Som man gjorde med syrrans läppglans och suddigum som luktade godis när man var liten. Haha kommer verkligen ihåg hur jag smög upp på Emelies rum, pillade ur plast kulan ur läppglanset ( det var ett sådant i glas och skruvkork med en rullande kula i, med typ jordgubbar på. ) och började halsa i mej haha sjuk man var.
Undra om hon någonsin märkte hmmm?

Här är dom vafall.



Faktiskt rätt dyra men det är det värt. Hoppas jag =S haha.

Baby och jag har pratat om att vi skulle köpa oss ett par högtalare till datan. Vi lyssnar ju en hel del på musik och kolla mycket på film och serier man missat på tv.
Så idag hittade jag dom perfekta. Dom passar grymt till vår rosa dator och jag tror berg säkert att Staffan kommer att älska dem haha.
Eller vad tror ni??!





Haha fina va?
Hoppas baby tycker det med =)

Nu ska jag göra iordning mej till jobbet, 16-21.30 med Louisessorna.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0