Kaktus och Bolt, BFF?

Publicerat: 2009-07-03 | 00:31:21   
Hade Kaktus här igår natt. Lika mysigt som vanligt, hon är lika snuffsig som jag är på Ninns så vi tre låg klistrade på rad.
Hon är verkligen ett härligt sällskap. Innan Ninns kom hem från jobbet låg vi två i sängen och kollade på Bolt tillsammans. Kaktus var jätteglad varje gång Bolt kom i bild haha. Tokviftade på svansen och gjorde små glädjeskutt och sedan snuffs ner i täcket igen. I love her.



Kaktusninna kollar på Bolt. Her new BFF?

Efter massa mys, lek och stoj på förmiddagen med Staffan kom pappa och hämtade henne. Ensamt nu att inte ha en liten Ninna som sover här bredvid en i soffan. Buhuuu!
Sedan efter vårat lilla farväl med Kaktusninna åkte Ninns och jag till stan.
Köpte två tjusiga prisvärda t-shirts.

             

Söta va? 149 kr/st från gina. Kommer bli perfekta till ett par ljusa jeans. Har även beställt mej ett par MC boots. YEAH Rocken Rolla baby!

Nu ska jag platta håret så det är klart tills imon, sedan blir det slapp till min baby kommer hem.
Bara en bild till först.



Kaktus hjälper Ninns med tandborstningen. Tyckte det var jätteroligt tills Ninns tog ut den ur munnen då blev hon jätterädd. Stackarn hihi!

Mot plattången.
Hanna






Kommentarer
Postat av: Manne!

Hej, promenix i slottskgen nästa vecka! :) Tycker jag! Hoppas du får en bra helg och att allt är bra med dig annars!



Kram

2009-07-03 @ 11:49:12
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0