En kväll med Loui Loui

Publicerat: 2009-07-11 | 00:06:13   
Ibland blir det inte alltid som man tänkt sej. Louise och jag skulle då ha gått på bio nu ikväll. Jag var inne på nätet i förmiddags och kollade platser, 344 på den ena salongen och 299 på andra. Inga problem tänkte jag, vi skiter i att boka och åker bara dit. Det jag hade glömt var ju att det har regnat hela dagen och borde förstått att alla kommer att springa på bio. Så när Louise skulle springa in och handla biljetter medans jag parkerade bilen, visade det sej att det bara fanns tre platser kvar och hur långa köer som helst. Typiskt.
Men vi löste det bra ändå och tuffade bort till Hemmakväll och hyrde oss ett par filmer.
Funkade utmärkt baby



Loui Loui



Skumefilmen haha (se inte den haha)



En bra kväll trotts allt =)


Glömde nästa nämna att mina MC Boots kom idag. Å jag älskar dem, redan haha. Sitter här med dom på mej i soffelisoffan. Nice!
Något min syster och jag alltid har gjort. Går omkring inne och ligger i sängen med nyinhandlade skor.
(något som pappsen inte direkt uppskattade när vi bodde hemma) 
Fetish kanske?
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0