Veckoplaner

Publicerat: 2009-07-11 | 22:03:16   

Idag har jag inte gjort något vettigt känns det som. Fast jag har ju dock städat och tränat Lillninna. Samt planerat upp dagarna som kommer.

Söndag : Till Stenungsund med baby, jobba 21.3o - 07.oo

Måndag :
Till Magnus med baby och Linda. 

Tisdag : Öppen för förslag

Onsdag : Möte för våra sommarvikarier, träffa Nella

Torsdag :  Öppen för förslag, tvätta

Fredag : Jobba 07.oo - 16.oo, baby åker till Norge, bara en vecka kvar tills mina Louisessor och jag åker till Smögen!

Lördag : Jobba 12.oo - 21.3o

Söndag : Jobba 07.oo - 16.oo, baby kommer hem! LOVE




Lek i sängen är egentligen inte okej hemma hos Nordenstam/Jonsson.
Fan jag är så svag.

Nu ska jag kolla på filmerna jag hyrt.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0