Gäspandes

Publicerat: 2009-07-06 | 22:49:29   

Töttast!

Har kollat på resor idag. Fan vad jag längtar tills baby och jag bestämt oss vart vi ska åka till vintern. Ska bli så härligt. Men det finns ju så massa att välja på!!!
Fast innan dess blir det High Caparall tillsammans med resten av medlemarna i Fantastic4. Den 10 augusti är det prellat.
Skrev upp mitt och babys schema bredvid varann igår. Det var inte roligt att se hur lite vi är lediga tillsammans. När man ser det svart på vitt fattar man inte hur vi får ihop det. Men vill man så går det har jag hört och kärleken övervinner ju också allt. LOVE =)

Lillninna ska också vara här, längtar massa efter det.
Tredje onsdagen nu. Känns lite som en införd tradition hihi. Så mysigt att få ha henne bredvid sej på natten.
 Fattar inte hur min syster klarar sej utan henne. Hon är som en härlig och ofarlig drog. Puss på nosen på KaktusNinna. Haha blir som en liten bebisgulligull i hennes närvaro.
Jag vet att jag inte är den bästa på hundar men med kärlek kommer man nog mer än lika nära, va fall på många punkter.
Lite kläder jag inhandlat under helgen

         


Klänningarna är från monsoon 299 kr/st och shortsen från Toppen 149 kr.

Kjolen har jag fått från min älskade BFF Linda, som hon köpte på Bling priset vet jag dock inte. Tack så massa du är så söt. När det även inte var min födelsedag och allt. Puss på dej.

Nu ska jag hoppa i duschen.
Hanna 


Kommentarer
Postat av: Huff

199 kr

2009-07-06 @ 23:20:39
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0