Härliga lediga dag

Publicerat: 2009-07-20 | 23:32:05   
Kom hem från svärmor för ett tag sedan. Har vart där med baby hela kvällen. Mysigt. Skönt att komma ifrån stan ett par timmar.
Men innan dess har vi tvättat.
Tänkte det var bra innan jag åker till Smögen, så man slipper missa något klädesplagg man gärna skulle vilja haft.
Smart tänkt Hanna haha =)
Staffan var förbi sitt jobb en snabbis och kom hem med gotti mat.



Baconlindad fläskfile, potatis och mumma sås.

Efter tvätten var klar åkte vi ner till stan en snabbis för lite ärenden.
Bodyshop och apoteket.



Min skalle har inte hängt med det sista. Eller jag glömmer fort.
Förra gången jag hade denna symtom hade jag stor brist på B vitamin, det ska tydligen vara en anledning till minnesstörningar. Men nu är det löst Berocca för hela slanten.

Googlade på det förut asså om minnesstörningar.

B-vitaminer behövs för att cellerna i hjärnan ska fungera normalt.
Minnesstörningar och demens kan vara en följd av brist på vitamin B12 och/eller folat.

Tala med din doktor om du misstänker att dina symtom beror på B-vitaminbrist. Det räcker med ett enkelt blodprov för att verifiera en eventuell B-vitaminbrist.

Så är det, eller kan va.

Jag idag =)



Också lite bilder från svärmors lya



Ninns suckar över folk som inte svarar på mobilen. Vilket jag fann massa roligt och lite behövligt för hans del hihi.



Det finns alltid plats för pussar och gos hihi



Fick med oss massa kantareller av svärmor.
Det är ju så himlans gott.
Svärmor är super underbar hon.
Hahha det är så kuligt med kantareller tycker jag tänker alltid på Melker när jag ser och äter dessa kanongoa små svampisar.

Se den, sen den och flera gånger också!



Hahahahahahaha! Han är så rolig. Tänker även på min älskade syster. Vi har skrattat möe tillsammans åt Melker Melkersson =)

Bokade en promenix träff med Bella också nu på onsdag ska bli mysigt att träffa henne och lyssna på härliga romantiska händelser i hennes liv =)

Men nu ska jag slöa lite sen ska jag krypa ner. Ninns är kvar i Stenungsund och jag saknar honom redan. Längtar tills imon när vi ska krypa ner i sängen tillsammans igen hihi.
Hanna

Kommentarer
Postat av: Bella

Yayayaya.. shit ,, ngt bra i mitt liv för en gång skull haha .. ses imorn. Sov gott. Kram

2009-07-21 @ 22:45:53
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0