Nattpaus

Publicerat: 2009-07-13 | 01:59:50   
Sitter på jobbet, kl är exakt 01:28. och mina ögon har börjat klia. Men jag knaprar dextrotabletter som fan, så det ska nog gå. Början av mina sysslor är gjorda, tvätt, disk, ekonomi och lite dokumentationer.
Har tagit på mej Ninns myskläder, satt på en Barbie DVD och väntar på att tvätten tumlaren ska bli klar.

Innan jag gick på mitt nattpass var jag i Stenunsund med Ninns hos svärfar. Naimy fyllde nämligen år igår så vi var där och lämnade en jätte söt blomma och ett par lotter. Blomman satt i en gul plåtvattenkanna, ni vet en sådann gammalmodig, urgullig =)
Åt lite mat och umgicks. Lika trivsamt som vanligt. Trivs så bra där ute. Både i allas sällskap, det underbara huset och härliga lugna Stenungsund. Men en annan hade blivit knäpp av att växa upp därborta. 
Götet forever!
Pratade dock om lite framtidsplaner med Ninns, om vi nu ska kila stadigt ett tag framåt. Har jag funderat över om vi skulle köpt oss en lite sommarstuga eller liknande därborta, när vi känner oss mogna.
Ninns vet jag ju redan skulle kunna tänka sej att flytta tillbaka men jag behöver lite mera tid på mej och en mildare övergångsperiod. Alltså skulle en lite stuga med inte alltför möe att underhålla passa oss utmärkt.
Men det ska vi kolla på först nästa sommar i så fall kom vi överens om.
Ninns tror att om några år om jag fått känna på det kommer vilja flytta för gott. Han kanske har rätt. Men så som det känns nu vill jag nog helst bara klamra mej fast om vår underbara lägenhet. Älskar att bo i stan i centrum där saker och ting händer =)
En mognadsfråga som pappa säger. Det kommer, det kommer haha.

Vafall efter vistelsen hos pappaGöran åkte Ninns och jag ut till skogen och luffsade bland granar och tall. Myspys med min älskling hihi.



Detta förgyller mitt nattpass mellan arbetsuppgifterna. Dextro, filmer, handmassage och lingondricka.

Hörde att torktumlaren slutat burra, så tillbaka till arbetet.
Hanna 

Kommentarer
Postat av: Huff

ALDRIG!!!

Never, never neeeeeeeeever!!!



Som vi säger på Lindiska: No way José (Läs: Choooche)

2009-07-13 @ 10:23:18
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0