Värmebölja

Publicerat: 2009-07-04 | 02:35:34   
Skulle egentligen vart ute i skärgården nu men det blev ändrade planer. En lång historia kort, det blev inte som jag hade tänkt mej.
Istället gick jag och Linda förbi Staff och fick oss två goda och tjusiga sommardrinkar. Min baby är bäst. 
Fortsatte sedan vidare ner till stan och unnade oss lite fina kläder.
Bilder kommer imon =)

Blev även avmålade av en av herrarna i nordstan. Skumt att sitta där och bli iakttagen en vildt främmande man.
Och sikken fanclub man fick också, mörkisar såklart. Fattar inte denna connection som dom tro sej ha med mej haha. 



Ganska likt eller?



Man ser att det är vi vafall hihi.

Promenixat har vi med gjort en hel del. Jag älskar att gå till och från stan när det är fina sommarkvällar. Speciellt när man går genom parkerna som vi har lite varstanns här i stan. Alla människor som ligger på filtar med take away mat och något gott att dricka, sååååå mysigt.

När vi kom hem gjorde vi middag. Eller middag så hette det tills vi insåg att klockan var över tio när vi började äta. Man glömmer verkligen tid och rum när det är ljust och så varmt på kvällarna.
Vill aldrig att det ska ta slut. Jag röstar ja på föralltid med sommar. Det behöver inte vara kokhett varje dag men alltid utan- jacka- väder. Vinter spelar ingen roll inte ens på julafton, fan det har inte vart snö på jul sen jag knappt kan minnas. Men då kanske man dock börjar slutar uppskatta värmen.
Hmmm, det vill jag ju inte heller. Nu blev det svårt haha. Kanske bättre att ha det som det är.
*Tssssss* Hannsen då.
Det blev vafall stuvade makaroner,falukorv, tända ljus och på vår uteplats. Myspys.
Skulle egentligen gått ut sen efter det men vi hamnade framför filmen Järngänget och har suttit här sedan dess, filmen har slutat och vi har fortsatt kolla på någon sket film.

Men nu ska jag ta snart ta på mej och gå och möta Staff som slutat jobbet.
Tjingeling natti nuffsan.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0