Gäspis hos Magnus och Svärfar

Publicerat: 2009-07-14 | 01:28:59   
Trött som bara den.
Jobbade som sagt natten tills idag. Gick hur bra som helst, alla sov som söta små stockar och jag fick tid för saker man aldrig hinner under dagpassen. Kanon kanon =)
Kom aldrig riktigt till ro när jag kom, sov bara fyra timmar så jag har gått och smågäspat hela dagen.

Blev bjudna till Magnus och Emmy på sushi, både gott och trevligt.









Har spenderat resten av kvällen hemma hos svärfar tillsammans med honom, Naimy, Makiaasss och min älskade. Vi kollade på tv och hade det himlans mysigt. Slummrade till några gånger i Staffans varma bamsefamn vilket var lika underbart som vanligt. Jag har det så bra hihi.

Naimy gjorde underbar nattamat, pannkakor. Mums mums!



Pannkakor, glass och nyplockade hallon och jordgubbar.

Sedan hoppade baby och jag i poolen. Så sinnes sjukt härligt när det är helt mörkt och knäppt tyst och ligga där och mysa tillsammans. Ett perfekt avslut på dagen.
Så nu kommer vi säkert sova som små barn inatt.
Nu ska jag krypa ner in under babys varma täcke.
Natti natt
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0