Grattis till Mej

Publicerat: 2009-06-15 | 20:00:57   
Vilken dag man har haft idag. Älskar att fylla år haha!

Dagen började med blommor och frukost i solen från Egg and Milk. Detta med min älskling såklart!
Sedan åkte vi iväg till netonnet och jag fick en kamera och en mobil.
I LOVE YOU NINNS!






Så himlans glad.
Nu har jag både dator, mobil, och kamera i rosa. Yessssssi =)

Efter det åkte vi till Liseberg och träffade Linda och barnen. Hur kul som helst och massa fint väder. Sockervadd, kaffekopparna och kaninresan Wohhhheeeeeeeeeeee! (Mer vågade jag inte, sjukt feg man är)

Ni älsklingar gjorde verkligen min födelsedag till den bästa! LOVE

Nu ska jag fortsätta pillipilla på min pink stuff.

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0