Söndags eftermiddag i Stenungsund

Publicerat: 2009-06-29 | 01:51:32   

Dagen på jobbet susade iväg, och det var himlans skönt ska ni veta. Det kokar nämligen inne på Nickes dessa varma dagar.
Efter jobbet åkte vi till Stenungsund och blev bjudna på restaurang av Ninns mamma. Vi satt nere vid hamnen ut mot havet, helt underbart.
Jag fick även min present. En lampa till storarummet. Som jag tidigare tittat på men tyckt var för dyr. Så fick man den av svärmor, även utan att veta att jag kollat på den. Hon är helt fantastisk.

Efter en god middag i solen bar det av till pappaGöran (svärfar), Ninnas faster var också där och vi hade det lika trivsamt som vanligt. Det går inte att beskriva i ord hur fint det är hos pappaGöran. Dom har verkligen fått till det med alla grönska, lyktor, utespa och utemöbler.

       


Och nu sen vi kom hem har vi fixat och donat med lampan som äntligen är klar och den blev sannslöst grym.




Detta kraffset skulle då bli en gigantisk lampa.



Work it baby



Pilligt värre.



Istället för en vanlig lampa satte vi i en BLÅ glödlampa matchande till tapeten.



Och så resultatet



Soooo fucking nice

Nu ska jag krypa ner bredvid min baby som jag knappt vart nära på hela helgen, å vad härligt det ska bli.
Men först dagens outfit.



Vitt linne och en lite längre blommig kjol allt från Hm.

Tack för idag.


Kommentarer
Postat av: Huff

Fint det blev =) Grymme lampa!!

Men vad har du gjort på tummen??

2009-06-29 @ 01:57:52
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0