Dagens händelse

Publicerat: 2009-06-17 | 17:39:57   


Dagens shit!
Var på systemet med Staff och Linda idag. Vi skulle handla fyllan till midsommar. Och gick omkring och plockade det vi skulle, Så hade jag min nya grymmekamera och tog en bild på Staff när han plockade sina juveler.

Och en vakt kommer fram med en arg min på läpparna.
Skakade på huvudet och sa
- man får absolut inte ta fortografier på andra människor här inne. Tänk om han som står där är någons man som är nykterist och du lägger upp den nätet och han får skit för det.
Jag blev helt paff och sa
- men men det är ju min pojkvän.
- Ja men det kunde vart någon annan. Sa han då.

Men what the fuck vem fan tar kort på folk som man inte känner?!!
Jag har aldrig hört en sådann tystnad på systemet innan. Alla klirr från flaskor bara tystnade.
Lite pinsamt. Men inte så illa om man skulle blivit utslängd dock haha.



My outfit today



My bestfriend. Jag älskar dej <3



Min familj



Skumpa Babushka.


 Gick förbi Martinshop för att köpa vårat snuskig pris till våran snuskiga poängpromenad till midsommar. Hell YEAH!



Buttplug?!!! Ehhh nä, en miniatyr i så fall.



Now we talking baby.

Nu väntar jag på Louisebabushka så ska vi ut och äta babushkamat.

Hanna



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0