Segis

Publicerat: 2009-06-16 | 17:30:57   
Hur seg har inte denna dagen varit då. Vaknade lite smått när Staff gick upp för att spela golf men somnade lika fort igen.
Sedan fick jag ett tråkigt mess från en nära som behövde ett hjälpande hjärta.  I LOVE YOU

Gick upp och åt lite frulle kollade på på lite tecknat sedan sängdäckade jag tre timmar till.
När man äntligen tagit sej upp gick jag en långpromenad ner till stan och handlade parfym och nytt läppstift. Sedan gick jag en lång omväg tillbaka hem igen. Kändes skönt att röra på sej. Åt en god tonfisksallad på Lejonet och Björnen ute i solen.
Och nu ska jag ligga i soffan och bara slappa tills det är dags att göra iordning sej för utgång med Michaela. Yessi =)






Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0