My BFF <3

Publicerat: 2009-06-12 | 23:11:37   

Läste precis en tjejs blogg och vad kan man säga helt chockerande. Fattar inte hur man kan starta konflikter på nätet. Hade någon idiot skrivit till mej hade jag inte bjudit på en massa kommentarer som senare slår tillbaka på en själv. Men men man lär ju sej av sina misstag.  Good luck with that babygirl =)




Skrev till Johanna precis min älskade nagelterapuet. Fan vad bra hon är. Lyckades för första gången ever ta sönder en av mina superstarka naglar. Dom har dock stått ut med en hel del dessa senaste veckor. Målning, tapetsering och hårt arbete. Så det kanske inte är så konstigt . Men skit sak samma. Skrev till va fall till henne och frågade om hon kunde hjälpa mej någon dag. Och hon tar in mej redan imon och styr upp. Hur bra är man inte då då?!
Tackar tackar! Ibland glider man. Ska även bli roligt att få träffa denna underbara människa =) Like always!



Våra hemligheter följer med mej ner i graven älsklingsbästa.



My BFF LInda Wilson.


Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, jag döööööööööör av skratt!!!

Det känns så iaf, magen vrider sig sådär konstigt och värker då jag slappnar av i ett par sekunder för att hämta andan, but I fucking looooooove it!!



Våra hemligheter kommer följa oss ner i graven, oooh jaaa, hahahaha. Annars skulle vi anses ännu mera knas av samhället. Räcker att vi redan är klassade som sexfreaks =P



Bye bye for now min underbara vän!!

Jag älskar dig!!



Tills imorgon och ditt grymmefirande, mind five konversationerna fortsätter på MSN!!

2009-06-12 @ 23:26:00
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0