I love you baby

Publicerat: 2009-06-26 | 22:05:57   
Nu har jag varit och promenixat. Snabbt och kvickt.
Min skatt ringde precis och ooom vad jag saknar honom. Men vi ska dock ha en trevlig dag tillsammans på söndag. Tänkte även att vi skulle gå på Transformers 2, känns lite illa att gå när det är så himlans fint väder.
Vi har ju längtat såååååå haha!
Men först Stenungsund, mat, glass och massa mys i solen.




Hatar när jag jobbar helger. Då hinner Ninns och jag knappt ens sova bredvid varann. Jag glömmer nästan hur han ser ut, tur att jag har så massa bilder på honom haha. Nä skämt och sido men det är jävligt surt.

Nu ska jag snart kolla på Almost Famous, älskar den filmen! ( på ettan 22.55)
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0