Lite av veckan som gått

Publicerat: 2009-03-14 | 19:07:45   
Jag känner mej så himlans oengagerad nu när det är så kort tid kvar tills vi ska åka. Det enda jag kan och orkar fokusera på är jobbet. Vilket dock är bra. Men annars vill jag helst bara sova bort alla dagar fram tills nästa torsdag kl 14 då vi ska sätta oss i bilen till Landvetter. Woooohhheeeeeeeeeeee!
Igår var jag och Loui Loui på kurs. Den handlade om ett nytt system vi ska använda oss av. Verkade både enkelt och smidigt. Bra Torslanda!




Hanna på jobbet



Loui Loui me likei likei



Loui Loui och jag tänkte ta oss en timmas friskvård och åka till solariumet


Nu jobbar jag resten av kvällen och helgen. Kanske det blir en snabb utgång imon. Hade vart trevligt att träffa lite av vännerna innan man reser.
Nu ska jag gå ut och fixelifixa med lördagsmyset. Håller nämligen på att göra banan med choklad i ugnen. Mumsi kan ju bara bli succeeeeeeee!

Hanna

Kommentarer
Postat av: Loui Loui

<33333

2009-03-15 @ 00:51:47
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0