Solstrålar

Publicerat: 2009-03-15 | 11:34:34   

Det är en sådann härlig dag idag. När jag åkte till jobbet i morse kändes det som en tidig vårdag. Dessa härliga fågelkvitter och solen som spricker fram på himlen. Lycka!



Vingen i Torslanda

Pappa har kommit hem nu med. Han har varit i Thailand han med i två veckor. Känns lite små gottit att vi har vårat roliga kvar =) Det var tydligen massa massa varmt där borta. Passar Tassan och mej perfekt haha.

Nu sitter jag och väntar på att Loui Loui ska masa sej hit så jag kan få gå ut i det fina vår vädret.
Skynda skynda ; )

Måste bara nämna. Hur glad jag är att jag har dej min älskade Ninni. Du är bättre än allt. I love you



Han som tar den största delen av alla kammrarna i hjärtat Ninnnniiiiii

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0