Söndagskväll

Publicerat: 2009-03-15 | 21:55:21   
Sitter hemma hos svärfar nu. Tassan och svärfar har hoppat i poolen och jag sitter vid datan. Kände inte för att bada idag. Det som är så skönt. Men men det kommer som sagt flera tillfällen. Idag har jag jobbat hela dagen. När man jobbar helg går det så himlans fort. Kändes som det var igår jag skulle gå på kvällspasset till helgen. Allt går så fort. Är ledig imon. Tänkte jag skulle hinna med och hälsa på pappsen och höra lite hur dom haft det på sin resa. Se om det sitter några ringar på fingrarna. Kanske Tass har rätt att dom skulle gifta sej där nere. Då blir jag glad. Hoppas det förblir pappa och Anita. Älskar henne massa massa =)
Var förbi Magnus en snabbis påvägen till svärfar. Han och flickvännen låg och kollade på film. Kändes inte alls som vi störde *tsssssssss* Tycker mycket bra om hans girly girl. Magnus hjärta Emmy (L)
Är så skönt att vara med Tassan idag. Känns så himlans tråkigt när vi bara går förbi varann. Men det gör nog det hela mycket roligare. Längtar alltid efter denna underbara människa. Ska bli sjukt roligt att se hur vi funkar tillsammans i två veckor dygnet runt. Så massa har vi aldrig setts någon gång på dessa två åren. Men det blir säkert kanon. Vi kommer säkert på något sätt att inte gå varann på nerverna. Blir ju på ett helt annat sätt när man är utomlands där det finns massa saker runt omkring en att göra hela tiden. Pappa Göran har bara suttit och skrämt upp mej för alla saker man ska akta sej för så man inte blir sjuk. Men det är ju dock bra. Bara det inte blir att man ägnar hela resan åt att akta sej för en massa bakterier. Jag vet ju hur jag är när någon sätter griller i skallen på mej haha. Men vi får hoppas vi slipper sådann skit. Ja efter alla våra pengar vi lagt ut på vaccinationer och annat skydd skulle väl det vara pissigt om vi åkte på något. * Hoppas hoppas *
Nog pratat för mej denna kväll.
Ska ner och kolla film nu med Naimy.
Får se sedan om det bär av till luckan med Tass en stund. Hade vart trevligt att träffa dom andra en stund tillsammans med älskade för en gång skull. Hanna hon som allid sitter utan sin hälft.


Maybe with my baby

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0