11 november

Publicerat: 2009-11-12 | 00:01:52   
Idag har jag varit ledig.
Vaknade inte förrän vid två tiden då baby var tvungen att kasta sej upp för att hinna till ett möte.
Tog förmiddagen med stilla ro.

Hämtade Louise på jobbet efter att ha hälsat på min gamla grannar i kvillängen.
Sen drog vi till Stenungsund.
Gick en snabbis i affärer och jag handlade mej en tröja =)
Och sen HAPPY SUSHI yummy!
När vi satt och väntade på våran mat kom en kvinna inspringande och frågade om någon sett hennes lilla dotter. Sen sprang hon fram och tillbaka och ropade förskräckt efter henne.
Hemskt sådant är.
Ja tänk om man själv var inne i en stor mataffär och kom fram till kassan och upptäckte att sitt ena barn var borta! Speciellt när det är nästan kolsvart ute men endast ljuset ute från storavägen.
Uscha, inte man helst vill tänka på.
Lousie sprang ut och frågade om hon behövde hjälp att leta. Hon kom till rätta kort efter det och vi kunde sedan avnjuta den bästa sushin ever!

Efter att ha slängt i oss massa soppa och sushi ville jag presentera min älskade svärmor för Lousie. Så vi åkte och överraskade henne. Hon blev massa glad. Vi hade det himlans trevligt och var där i nästan två timmar.
Hon är så söt, jag fick ett jättefint linne och en storglasburk med trattisar =) Man tackar!



Så nu kommer det bli massa goda köttgrytor och såser med trattisar i =)

När vi sedan kommit hem hade vi tänkt att kolla på min nya film, den andra Tingeling filmen. LYCKA! 
Men så blev det inte haha.
Istället kokade vi tee, tände ljus och satt och myste i köket istället.
Så filmen får vänta tills nästa gång.

Det var min dag det.

Nu ska jag avsluta min kväll med att kolla på dagens avsnitt av Bonde söker fru på nätet sen ska jag nana tills baby kommer hem, för då blir det myspys =)

Hanna



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0