6 november

Publicerat: 2009-11-06 | 20:44:13   
Vaknade precis efter att ha sovit sen kl 16. Skitans trött alltså. Har tvättat hela förmiddagen så det tog väl på alla mina krafterna.
Var även ute på en lite promenix och lämnade tillbaka lite saker jag köpt som inte föll mej i smaken.
Sedan gick jag hem åt lite mat och somnade haha!

Nu ligger jag och kollar på idol och funderar på att göra lite morgonvälling och sedan mysa ner mej i sängen igen.
Idag kommer närmligen en av mina favorit filmer, Purpurfärgen.


Handling - Purpurfärgen

Celie växer upp i den svarta södern i början av 1900-talet. Hon utnyttjas sexuellt av sin far och blir tilldelad sin man Albert. Hennes nya hem blir inte mycket bättre men kvinnor i hennes omgivning lär henne att tro på sig själv.

Den börjar kl 21 på kanal 9. Se den!
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0