Blott en dag ett ögonblick i sänder

Publicerat: 2009-11-05 | 23:32:19   
vilken tröst, vad än som kommer på.

Har du någonsin gått på begravning och sedan direkt därifrån till jobbet. Mitt egna val men inget att rekommendera.
Först vara spänd inför ett jobbigt möte i kyrkan, sen massa massa gråt, en trivsamstund tillsammans efterråt och sedan svisch till jobbet.
Hur utmattande som helst.
Men nu är denna dagen gjord och det känns skönt att veta att det är dags att gå vidare efter så lång tid. 

Såhär såg man ut när man åkte hem nu ikväll från jobbet.
Hett?
 


När jag mötte ett flertal människor i garaget, kände jag mej som en yngre Hanna som hakat på något ragg på krogen och sedan lånat med mej dennes persons myskläder och sedan smygit därifrån tidigt på morgonen i mina klackar. Haha!
Någon som kännder igen sej??

Nu har jag vafall duschat, sprayat mej med tan och ska lägga mej och kolla på veckans missade avsnitt på nätet.

Nattinuffsan på er!
Hanna

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha fan vad snygg du är Hanna ;D

2009-11-07 @ 16:14:25
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0