2 november

Publicerat: 2009-11-02 | 12:22:43   
Mitt huvud snurrar och min näsa är öm och tung. Inget roligt alls. Tror min förkyldning har kommit på mej efter att ha skjutit på den varje jobbpass.
Faan orkar inte bli sjuk!
Fast än har det inte slagit ut.
Hoppas på att honungstee och berocca ska göra mej fri från denna snoriga förbannelse haha!

Men igår då.
Vi hade det nog trevligt allesammans. Alla var dödströtta men gjorde det bästa av situationen och styrde upp det riktigt bra.
Massa godis, monsterblod, monster snor, monster bajs och en smarrig efterrätt förgyllde våran kväll.
Emmy, Magnus, Linda + barnen, Staffan och jag. Helt perfekt =)
Kanske låter det lite lite, men vi levde nog mer faan på denna tillställningen än någon annan fjortisfest jag varit på, någonsin haha!
Mycket lyckat som sagt.

Bilder säger mer än ord har jag hört.



Jag har alltid tyckt att det är något speciellt med uppåtnäsa.
Sexigt på något sätt!



Riktigt sexigt, även på bästa vänner ; )



Mina kalaspinglor =)



Alicea var utklädd till minipumpa.
Sötnöt.



Monsterblod eftersänt från MonsterMartin på Monsterhuvudkontoret.



Monstersnor även det från MonsterMartin.



Våran gravida Emmy =) och lillskruttan.



Haha!



Snickerskakan baby och jag gjorde.
Smarrig va?



Jag är galen i dej. LOVE

Tack alla för igår.
Älskar att ha er omkring mej.

Ikväll blir det Stenungsund och kolla på alla fina nya saker i Magnus och Emmys lya. Sen blir det SUSHI från det BÄSTA stället EVER!!!!
Så duka med Rolles finaste vinglas så kommer vi!
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0