Ny spis, nya bloggkrafter

Publicerat: 2009-11-27 | 16:28:03   
Idag har det varit en ganska så seg dag hittills. Har dock varit ute och handlat och fått mej en liten promenix =)

Idag var G hos oss och lämnade våra förut söndriga kökslådor. Skönt att de äntligen är lagade, så slipper köket se halvtaskigt ut nu när det är pyntat så juligt och fint.
Han kollade även på det söndriga kaklet som jag dock trodde vi skulle fått lagat idag, men så fort som möjligt sa han. Thats good.
Sen i januari ska vi äntligen få en ny spis. Tala för sej det kan hon =).
Så den första januari är det jag bakis som slänger mej på telefonen och ringer G!

Efter Gs besök la vi oss och myste en stund. Tills jag insåg att jag snurrat på mej minst tjugio gånger och Staffan började hålla fast mej med hans tunga ben.
Då gick jag upp haha!
Jag har en tendens att aldrig kunna ligga still när jag väl har vaknat. Som jag också gör på en sekund. Bra när man ska jobba eller har något tidsbestämt men värre när man är ledig och baby behöver sova.

Var och köpte en jättemysig ljusslinga vi satte upp i storarummet, blev massa mysigt.
Sen inhandlade jag mej ett nytt läppstift. Ett knallrött. Ovant men så snyggt. Staffan tyckte det var häftigt och passade mej bra och det kändes som det är lite det som räknas =) Right?

Han tyckte det skulle vara jättesnyggt till en rockigare stil.
Perfekt eftersom Rock kommer vara mitt efternamn imorgon när vi ska ut =)
Hell yeah baby!

Nu ligger Ninna bredvid mej och så nära det abra går och andas tungt och nästa ljudlöst. Älskar att mysa med henne.



Ninna myser i nya jultäcket =)

Om någon timma kommer Louise och vi ska ha myskväll. Äta gott, kolla film och bara vara.



Bild från i somras i Stenungsund =) 

Imon blir det Hagamarknaden, sedan förfest med girlsen och efter det bowling.
Det blir Louise Louise och Emma =)
Kommer bli kanonkul!

Nu ska jag förbereda lite mat!



Våra nya fulsöta tomtar hihi
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0