Firat farsdag

Publicerat: 2009-11-10 | 23:29:08   
Hanna - Min tel ringer nu igen från ett nummer jag inte vet. Vågar inte svara.

Pappa - Jag tar det. Ja det var Bengt- Åke

På andra sidan luren - Jo jag söker Hanna?

Pappa - Vad vill du henne?

På andra sidan - Jo jag skulle vilja fråga henne några snabba frågor om....

Hanna - Näj näj för helvete (viskar)

Pappa - Vänta ska jag se om jag kan hitta henne.

Pappa börjar trumma högt med fingrarna mot bordet.

Efter en halv minut.

Pappa - Är du fortfarande kvar?

På andra sidan - Ja?

Pappa - Jag kan tyvärr inte hitta henne. Du får försöka senare. Hejdå!

Pappa efter han lagt på - Japp där lurade jag henne med att låtsasspringa i trappor! *AS NÖJD*

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha!

I love you Diddi. LOVE

Hanna

Kommentarer
Postat av: Huff

=)

2009-11-11 @ 11:32:29
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0