Och så kom hajarna

Publicerat: 2009-11-14 | 01:18:37   
Nu ligger jag och tjötar med Louise på msn. Försöker planera inför dagen imon.
Vi ska på födelsedagsfest och sen hem och mysa.
Kanske kan jag få med henne ut på en snabb utgång, när vi ändå redan är i svängen.
Men bara kanske thhhiii.

Ninna ligger här och snarkar som en stor karl. Att en sådann mini kan låta så massa.
Tassarna rakt upp i luften, ena örat bakåt och det andra framåt.
Sötaste!



En bild från tidigare ikväll.


Mitt sår värker fortfarande och jag har bestämt mej för att ej ha kjol på mej imon.
Känns inte som en bra ide när man ser ut som fan på ena benet.

Kollade precis klart på Selma och Johanna - en roadmovie. Älskade den filmen när jag var liten.
Speciellt låten =)

Det var en tjej. Do do do dodododo.
Det var en kille. Do do do dodododo.
De sim-ma´ut. Do do do dodododo.
Och längre ut. Do do do dodododo.

Men då kom haj-ar-na, haj-ar-na, haj-ar-na!

Och pap-pa haj. Do do do dodododo.
Och mam-ma haj. Do do do dodododo.
Och mor-far haj. Do do do dodododo.
Och ba-by haj. Do do do dodododo.
Där flög en arm. Do do do dodododo.
Och så en till. Do do do dodododo. 
Där flög ett ben. Do do do dodododo.
Och så ett till. Do do do dodododo.
Och allt blev rött. Do do do dodododo.
Och allt blev dött. Do do do dodododo.

Men kvar var haj-ar-na, haj-ar-na, haj-ar-na! HAJ-AR-NA!

LOVELY!

Nu ska jag fortsätta här.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0