Spank you bitches

Publicerat: 2009-11-29 | 03:01:45   
 Dagen har varit mer än kanon =)
Sjukt att man kan ha så kul med sina vänner.
Varje gång också!

Började med att vakna upp bredvid den bästa jag vet.
Min älskade S.

Kort därefter mötte jag upp Louise och vi gick en sväng på Hagamarknaden.
Tomtar som sjöng och spelade, julstämning till max. 
Vi åt tokgoda brända mandlar.  Yummy! och njöt av alla juliga saker.

Kommer ihåg första gången jag åt brända mandlar. Det var i Tunisien då pappa tog med mej på en nattrunda dagen innan min födelsedag.
Tror vi köpte det från något stånd i hamnen haha.
Smarrigt som bara den var det också. 
Sikket minne man har!

Men vafall.
Efter vi gått i Haga satte vi oss på ett nyöppnat cafe. Cafe Con Amor tror jag det hetter.
Längst här nerför gatan, nära och bra thhihi.
Jätte mysigt och kanon härlig personal.
Me like =)
Dit kommer vi gå igen!

Sedan skulle L hem ett tag innan det var dags för förfest.

Hemma blev det mys med baby, innan han begav sej iväg till Kungälv.
Älskar att bara slappa med varann. Så kravlöst och himlans mysigt.
Speciellt nu när vi har det så juligt hihi.

Vid 21 tiden kom girlsen och det blev förfest.

En drink på Bliss och sedan bowling.
Hur kul som helst.
Like always!
Vi röjde crazybanana haha.

RÖDA LÄPPAR IS THE SHIT






Nu sitter jag i soffan och fick precis mess från L som skulle kolla så jag kommit hem ordentligt. 
Söt.
Lär ju även höras på msn ett tag innan det är sovdags.

Imon blir det mys med baby hela dagen.
Och en inviga-advents-visit på Liseberg tillsammans med det härliga gravida paret =)

Spank you for tonight bitches!
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0