Superhjältejul

Publicerat: 2009-11-29 | 12:55:31   
På tisdag börjar första avsnittet av årets julkalender.
Som den tönt jag fortfarande är kommer jag sitta bänkad varje morgon eller kväll. Helst morgon, med en kopp av morgonvälling hihi.
Hoppas jag inte blir lika besviken som de senaste åren =(
Vete faan vad dom gjort de senaste åren där på svt.
Men smaken är som baken.
Tanken har också slagit mej att man kanske börjar växa ifrån den typen av tvgluttande.
Fast visst var det bättre för?
Julkalendrarna var fyllda med snö och mysiga julförberedelser.
Nog om det.
Årets julkalender.

Superhjältejul

Supersnällasilversara och Stålhenrik har blivit pensionärer och bor på en pensionärsplanet i rymden som heter Julstjärnan. Där är det alltid jul! En dag kommer deras barnbarn Vega och Nova på besök och Stålhenrik tar tillfället i akt att berätta om sitt och Supersnällasilversaras första äventyr tillsammans. Äventyret då de besegrade bov efter bov och hjälpte massor av barn i nöd.



Vi får se.

Min favorit som spelas någon gång varje dag under hela december är Pelle Svanslös julkalander. Älskar den filmen och kan se den hur många gånger som helst.
Vet inte hur många gånger jag redan har sett den de senaste dagarna. Stackars baby.
Fast han smygsneglar och skrattar ett par gånger bakom dataskärmen han med =)


 

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0