27-28 oktober

Publicerat: 2009-10-28 | 19:14:11   
Shit igår var det en fullspäckad dag för baby och mej.
Först tvättade vi hela förmiddagen. Så nu är allt tvättat även sådanna kläder som alltid ligger kvar längst ner i tvättkorgen och aldrig blir tvättade pga tokiga tvättråd.

Efter vi var färdiga med all tvätt, blev det shopping. 
Vi handlade presenter och kollade på julsaker.
Lite tidigt kanske men man kan aldrig vara för tidig eller??! Haha! 

Jag handlade mej även lite nya trosor.
Behövde egentligen inte det, men tyckte de var så söta =)



Kvällen spenderades sedan hos Empa, med henne och Enes. Det var mycket trivsamt =)
Både baby och jag tyckte massa bra om E.

Och LillNinna var ju också med såklart.
Skruttan som är så tokig hihi.
Hon är så rolig, hon har lärt sej High five och Low five.
Wooohej!

När vi kommit hem och lagade köttkorv, potatis och senapssås. Yummy!



Sen var det hopp i sängen för mej, för idag började jag tidigt. Vi har nämligen haft planeringsdag hela dagen.
Har lärt mej massa nya saker och kommit till insikt med en hel del. Synen på livet i arbetet har blivit mycket ljusare.
Nu ska vi bara få det från pappret och göra det praktiskt.
Och tillsammans tror jag faktiskt vi kommer att lyckas!

Nu ska jag kolla på nya avsnitt från The Hills och The City på datan.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0