Bullar som bullar?

Publicerat: 2009-10-04 | 15:48:10   
God förmiddag.
Har precis varit och handlat. Tråkigt som fan men ett måste.

Idag är det kanelbullensdag.
Jag tycker ju tyvärr inte om bakverk speciellt massa. Ja det skulle vara på jobbet någon gång ibland då. Men annars hoppar jag gärna över.

Men självklart måste jag baka ändå.
Så det blir slätabullar istället. Så himlans gott med varm mjölk till.
Mumma!
Bullar som bullar? Right?



Min deg jäser,
och så länge sitter jag och jäser i soffan framför programmet Sveriges fulaste hem. Sjukt tråkigt men det finns inget annat vettigt att kolla på haha.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma. Tror även baby skulle ha en slappdag. Så det blir nog en film, slätabullar, varm mjölk och massa massa mysispysis!

Hanna

 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0