Crazybanana

Publicerat: 2009-10-09 | 22:54:53   
Kvällen igår var helt crazybanana.
Jag bjuuuur på den ; )



Fina fina Loui Loui =)



Crazybananas



Hannabanana!



Jag sjunger djupa toner haha!



Louise hejar på haha!

Hade en så himlans rolig kväll igår. Och har förstått att ni alla andra tyckte det med.
Emma hur grymt som helst att du var med och vi kunde dela med oss till dom andra om våra festarminnen. Inte för att jag klarade trycket med att återberätta men ändå haha.

Linda, Lovis och Michaela, jag säger bara nästa gång!

Tack babes för igår. You made my night!
Hanna

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nästa gång Hanna, Jag lovar. Love u (K)

2009-10-12 @ 01:34:11
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0