Rosa is the shit!

Publicerat: 2009-10-01 | 23:01:32   
Jag vill börja med detta inlägg att påminna alla om att idag börjar den Rosa månaden till stöd för bröstcancerfonden.
Jag tycker alla ska försöka bidra till detta på ett eller annat sätt.
Jag själv är ingen person som använder broscher (som dom erbjuder i nästan varje affär jag gått in i), så istället har jag köpt fyra förpackningar av Lambis toapapper + två påsar Ahlgrens bilar.
Och mer lär det säkert bli =)



Det finns så många olika bidragsalternativ, så jag tror alla kan hitta något litet sätt till att bidra på.
Bra va! =)



Idag har jag jobbat 16-21.30.
Har jobbat kvällen hela veckan. Ska bli ganska skönt att gå på morgonen imon. Så man får göra något av sin dag.
Imon ska jag på bio med Louise och Sofia. Vi ska se Flickan som lekte med elden. Äntligen!
Nu har vi vafall redan köpt biljetter så nu slipper vi att det är slutsålt!

Hämtade två paket från posten idag.





Så nu ligger jag här i sängen, nyduschad, ansiktsbehandlad och luktar massa massa cocos =)

Nattis på er
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0