Mondaymorning

Publicerat: 2009-10-12 | 13:13:46   
Ligger i sängen och bara myser. Ska jobba idag 15-21, extra pass. Jobbade helgen så jag är egentligen ledig idag. Men behöver lite extra pengar som jag kan lägga på resan.

Som sagt jag jobbade hela helgen. Det gick bra, men jag saknade massa!
Vi var på utflykt, och jag målade och fejjade. Hoppas det blev snyggt bara. Gick innan det hade torkat. Men fick höra från Loui igår kväll att det hade blivit jättefint =)
Litar på henne ; )

Bilder från i helgen



Vi lekte med bollar. Jag tycker det både är roligt och viktigt att göra samma saker vi som ber andra att göra. Och kul hade vi, både dom som var med och dom som kollade på =)



Jag och Loui visar upp våra bästa och atletiska sidor ; )


 På kvällen igår kom Louise förbi en stund. Hon hade vart hos sina släktingar som inte bor speciellt långt ifrån. Två flugor i en smäll hihi ; )

Hon köpte med sej några nagellack jag bad henne om.



Så vi satt och pillade med det =)

Blev inte en speciellt lång kväll. För jag var så himlans trött. Men jag kollade lite på Svenska Hollywoodfruar, sen somnade jag gott.

Nu ska jag upp och städa upp lite från igår. För snart kommer baby hem och det är så tråkigt att komma hem till en ostädad lägenhet.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0