Onsdagskväll

Publicerat: 2009-10-15 | 00:36:00   
Shit kände precis hur trött jag är!
Min kropp är som en geleklump, har varit mycket för den de sista dagarna.
Var och köpte mej hand och fotledsvikter som jag gått omkring med på jobbet de två senaste dagarna. Vilket har gett resultat, sjuk träningsvärk vafall =)

19.30 nu ikväll var jag också upp i Fjäderborgen och spelade badminton, fast utan tyngder då hihi.
Min far gav mej det rådet att inte överanstränga mej, och han har nog rätt, like always ; )

På badmintonen var det massa kul. Älskar att röra på mej!
Sjukt möe folk var det också. Är ju dock inte så konstigt när vädret är som det är.
Kallt som faan!

Efter badmintonen blev det god och välförtjänad sushi =)

En dusch och lite tvgluttande.
Sen har jag inte kommit så massa längre än såhär. Jo jag är förflyttad från soffan till sängen men det är det enda haha. 

Har tänt massa ljus och nu ska jag kolla på lite missade serier på nätet.
Snart slutar baby också.
Myspys med min favorit snoris. LOVE

Också veckans inköp =)



T-shirts från Cubus, hand och fotledsvikter och två mascaror.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0