- Jag är någons baby SMACK!

Publicerat: 2009-10-25 | 13:32:03   

Jag förstår mej inte på vissa människor.
Igår när vi var på Bliss kom det först fram en kille och gav mej en söt och trevlig komplimang, och det är ju alltid kul.
Efter det sätter han och hans vänner bakom mej och börjar peka och göra tummen upp åt mej. 
Lite smått jobbigt att se någon i fönstret hålla på bakom sej när man är ut och ha roligt med sina vänner. 
Efter ett tag känner jag hur någon tar mej i röven typ tre gånger. Jag orkar först inte ens bry mej. Men sen känner jag någon som grabbar tag I RÖVEN på mej. Bokstavligen I RÖVEN. Då vänder jag mej om och knytnävar honom i ögat. 
SMACK! 
Hoppas du har en blåtira idag.
Back off loser! 

Egentligen tycker inte jag det är okej att slå någon. Men när nån beter sej respektlös mot mej då drar jag mej fan inte en sekund.
Tråkigt bara att det var på min pojkväns jobb och att det var deras Djs vänner.

Men baby tyckte det var helt rätt.
Alltid på min sida hihi PUPPYLOVE.

Men det sjuka är att det inte är slut här. Jävla idioter.
Linda skulle gå på toaletten, då kommer han fram till henne när hon står i kön och sparkar henne på benet. Sen tar han lampan som sitter i taket och skruvar ur glödlampan. Kul grej säger han bara när folk frågar vad faan han sysslar med.
IDIOT!
När Linda sedan ska in på toaletten drar han tillbaka henne så hon ramlar och går in själv.
ÄRLIGT TALAT!

Lite senare ska jag gå och beställa då kommer han fram bakifrån och försöker dra av mej mina leggings, och säger - Bara för att du är så jävla snygg!

Ha det gött hej.
Vi gick.

Det finns inte!
Helt otroligt.



En matt
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0