Flickan som lekte med elden

Publicerat: 2009-10-03 | 01:00:22   
Kom nyss hem från bion.
Varit på bio med Louise och Sofia. Vi såg flicka som lekte med elden.



Den var bra men inte alls lika bra som den första filmen.
Tyckte den handlade lite för mycket om henne. Hela hennes mystiska identitet bara suddades bort. Lite tråkigt tycker jag. 
Men man blev ju inte direkt förvånad heller, brukar ju nästa alltid vara så.
Dom enda filmer jag tycker har varit kanonbra allesammans, det är Sagan om ringen filmerna.
Dock inga av mina favvisfilmer, men alla är lika bra och lika grymt gjorda.
Tummen upp för dom!

Men bio besöket var massa trevligt i vilket fall =)

Ett par av kvällens bilder enjoy.
Fick dock inga osuddiga bilder på Sofia så det blev tyvärr inga på henne =(.
Får skylla på fotograf Martinsson ; )



Lousie with her fat little friend.



En film jag hemskt gärna vill se med baby =)



Det är jag och min idol Pettan Haber!

Nu blir det mysis.
Hanna




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0