Feber

Publicerat: 2009-10-16 | 00:48:00   
Men hur fasiken gick det här till?! 38 graders feber!!
Har legat varm och frusit som en liten mus. Hur lät det då "legat varm och frusit". Fast febrig låter aldrig riktigt klokt, temperaturer som beter sej crazy banana.

Nu har min underbara baby gjort grönt tee med massa honung i. Kan man inte värma sej utifrån och in, får man testa inifrån och ut ; )

Han är så söt min skatt. Han vet hur lättskrämd jag är, skriker och gråter för minsta lilla oförberedda buuu.
Så nu innan han skulle sätta nycklen i låset, efter att ha gått av sitt pass tidigare, ringade han först till min mobil och förvarande mej.
Hihi snacka om att ligga steget före. I love you!

Men nej vad jag inte vill vara sjuk nu i helgen. Efter åtta dagars jobbpass med endast en dag ledigt,
tänkte jag ha en grymmehelg och träffa massa jag saknat.
Det slår aldrig fel.
Det blir till att ligga hemma och kurera mej.
Suckprutt för det.
Men jag har ju Ninna vid min sida vafall.
Ooom vad jag har längtat efter henne!

Nu ska jag krypa in i babys varma famn och dricka tee
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0