Helgens sista timmar

Publicerat: 2009-10-18 | 20:44:57   
Febern är borta och helgen lika så.
Imon blir det workie 16-21.30.

Idag har baby och jag varit på Alelyckans sportcenter. Det sög, eller vi sög haha.
Efter 18 piss hål åkte vi till Willys i gamlestan och skulle handla lite mat.
Tyckte jag såg systers bil på parkeringen. Så jag var tvungen att springa fram och kolla om min favorit satt i bagaget. Och mycket riktigt satt våran lilla prinsessa där och såg ledsen ut. Tills hon såg mej haha.
Vift vift på Ninnasvansen.
Fan vad blödig och bebis jag är med henne.
Ja ni hör ju haha.

Gick in och letade upp min bruna lilla Empa på Willys.
Försökte bjuda in oss ännu en gång hos syster men hon sa nej denna gången också hihi.
Skadar inte att försöka.
Fick träffa henne och Ninna en liten stund vafall.

Efter att fått pussat och mjäkat på LillNinna, åkte baby och jag till thairestaurangen och fyllde våra magar.

Och nu har vi legat här i sängen och myst sen vi kom hem.
LOVE!

Imon blir det frulle på Le Pain francais =) Mums mums!

Tack för denna helgen min älskade Molgan ; )
Du gjorde den till en myspys helg.

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0