M.A.C is the shit

Publicerat: 2009-10-30 | 19:51:27   
Idag var jag och besiktiga bilen. Allt funkade som det skulle, så jag kunde åka där utan några oförutsägbara utgifter.
Nice nice.

Var i stan en snabbis och köpte mej lite smink, nästan två tusen gick det på. Men det var det dock värt. Dyrt smink ger det bästa resultatet tycker jag. Sen finns det massa billiga ögonskuggor, kajaler, läppstift och mascaror som funkar minst lika bra. Det är bara grunden jag tycker man ska lägga det lilla extra på.

 

Älskar alla produkter från M.A.C =)

Och resultatet?





Mycket nöjd hihi =)

Efter det åkte jag hem och la mej.
Massa snuffsmys med Ninns innan Louise plingade på dörren.
Då var det dags att ge sej iväg.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0