Natti hejsan

Publicerat: 2009-10-01 | 02:00:48   

Nu är kl 01.47 och jag har legat och videopratat med Louise i flera timmar. Vi bestämmer oss alltid för att inte prata så länge men det slutar alltid med att timmarna tickar på haha. 
Kommer inte ens ihåg vad vi pratade om. 
Massa bullshit kanske?! 

När jag var på jobbet idag fick jag ett sms om att min nya body butter jag har beställt har kommit.
Tänkte testa den från Hawaiian Tropic, tycker bra om alla deras andra produkter. Så jag ska se om jag tycker lika bra om denna.
Färgen på burken faller mej perfekt i smaken vafall ; )



Men det blir ju inte förräns imon.
Är ju dock inte så massa timmar kvar tills dess.
Tänkte jag skulle ge mej på lite träning också, men får se hur det blir med den saken. Känns som det kommer bli ännu en sen natt.
Men en morgonpromenix blir det vafall =)

Men nu lite Bert den sista oskulden.
Haha älskar den filmen.
Empa och jag brukar alltid citera den filmen + Tomten är far till alla barnen, Sunes jul och Sunes sommar.
Våra favoriter!

Snart kommer baby också! LOVE

Natti nuffsan
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0