Hon kom på mej

Publicerat: 2009-09-20 | 22:55:10   
Sitter på jobbet. Japps nattpasset är mitt. Har inte jobbat igår då det var mitt pass så det känns lugnt. Natten går ju relativt fort så det är inte så farligt. Här är det lugnt som bara den, alla sover som små stockar. Klockan är dock bara halv elva så det kan ju lätt ändra sej, men än så länge haha.

Kom in redan vid halv nio idag. En hel timma innan natten ska börja. Körde nämligen baby till Kungälv och ville åka tidigt med mycket marginal så man inte kommer försent. Och det gjorde jag ju verkligen inte haha.

Dagen idag har varit lugn och skön. Louise och jag har umgåtts hela dagen plus kvällen så det har varit massa mysigt. Vi var efter vi lämnat LillNinna ute på äventyr och sedan åkte vi hem och lagade mat tillsammans med Staff.
Spagetti och köttfärsås bidde det. Mumma för babys köttfärsås! 

Sedan åkte baby en sväng till jobbet och Louise och jag la oss i sängen och kollade på film =)

Pratar med Empa på FB just nu.
Hon kom på mej med att ha tagit massa bilder med hennes systemkamera och att jag la in bilderna på hennes data när hon inte var hemma.
Vi skulle lämna Ninna och jag kunde inte låta bli att leka lite fotograf. Det dumma var att jag tog ju fasiken inte bort bilderna från papperskorgen i datan.
Dumme haha!
Jag som var så nöjd med att sopa alla spår under mattan.
Men icke.
Empa känner mej för bra.
Hon vet alltid att jag hittar på något lurt när hon släpper mej ensam i hennes lägenhet.
Suck!





Haha vad dum man är. Som om att hon inte skulle märka att vi tagit bilder när det är hennes kökstapeter i bakrunden och bilderna är i asbra kvalite.
Hade ändå gått i fällan.

Förlåt Empa

Nu ska jag fixa och dona med allas tvätt!
Hanna




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0