Grattis svärfar

Publicerat: 2009-09-21 | 20:06:00   
Idag har vi vart i Stenungsund baby och jag.
Vi var och åt den största mosbrickan någonsin på Korvan. Orkade knappt äta halva haha.

Sedan var vi och hälsade på svärfar som fyller år idag.

Vi är så glada idag att du har födelsedag,
att du har födelsedag
Hipp Hipp Hurra!
Grattis!

Pia på jobbet sa till Louise och mej en dag då det var kanonvarmt och vi skulle ut till havet i Stenungsund, att vi skulle besöka Hawaii. En jättefin strand som är Hawaii inspirerat.
Vi hittade aldrig dit den gången.
Men frågade Staffan idag om han kunde visa mej detta ställe som lät så underbart.
- Självklart sa baby min.

Efter lite bilköer och en vänster sväng och sedan direkt höger.

Tadaaaa Hawaii! sa baby.

Han hade tagit mej till något så fult och tråkigt va. Typ som Delsjön, fast hav istället för en sjö.
Jag fick inte fram ett ljud så chockad var jag.

Det var först när vi kommit ut på vägen igen jag fick fram.
- Var det allt?
Hahahahhaha!

Jag måste ta med dej dit någon dag Louise.
Sikken falsk markandsföring haha! 

Sedan skyndade vi oss hem, för det var påväg ett riktigt åskväder. Himlen var helt svart när vi åkte tillbaka till Götet.



Åskväder påväg?

Bestämde oss för att tända en massa ljus och mysa hela kvällen. Så det blev en snabbis förbi IKEA och köpte på oss en massa värme ljus.
Älskar att tända ljus och mysa ner mej i sängen tillsammans med baby och en bra film, när det går mot mörkare tider.



Vaniljljus från IKEA det är mys det =)



Jag har säkert nämt det massa gånger här på bloggen. Men Proactives produkter är så himlans bra. Älskar dom!
Min favorit är Proactive Refining Mask.

En lugnande och
djuprengörande mask som
 innehåller svavel,
en ingrediens som har
visat sig motverka orenheter,
och som tränger djupt ner i
porerna där oren hud uppstår.


Refining Mask löser effektivt upp tilltäppta porer och mjukar upp och förfinar hudens struktur, samt förbereder huden för att uppnå maximal effekt från de övriga produkterna i Proactivs hudvårdssystem.

Du får den på köpet när du beställer tre stegs serien 399 kr + frakt, annars kostar den 79 kr.
http://www.proactiv.se







Haha!

Nu mysistid =)
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0