Disney onice

Publicerat: 2009-09-24 | 00:18:52   
Lousie har vart hemma hos mej hela kvällen. Det har varit mysigt. Vi tände massa ljus, köpte godis och låg i sängen och kollade på film.
Jag somnade igen.....
Vaknade när filmen slutade och visste inte ens om att jag sovit. 
Och när Louise bad mej återberätta filmen, så berättade jag om något som hände precis i början, sen var det änna svart haha.
Kul att kolla film med mej.

Efter filmen släckte vi ner och låg och pratade i mörkret med endast mysiga ljus tända runt om oss.
Myspys.
Vi har det verkligen bra hon och jag tillsammans =)





Fick gottis av Louise idag =)
Men var dock lika dålig som vanligt på att äta det när det väl låg framför mej.
Gick om kring i affären och sa den vill jag ha och den, och den!
Men ändå åt jag typ bara ett par bitar.
Ja det är väl på gott och ont.
Den som spar han har ; ) Haha! Eller?



Och vet ni?

Nu är det beställt.



Kunde inte gå nu senast.
Så nu i januari kommer jag vara extra lycklig ; ) Haha!

Nu ska jag kolla på Svampbobfyrkant filmen =)
Hanna




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0