Fobi botad?

Publicerat: 2009-09-27 | 20:08:04   
Ni som känner mej väl vet att min största fobi är uppstoppade djur.
Ville idag utmana mitt psyke och gå till Naturhistoriska.
Senast för ett par år sedan var jag där med min syster och Fido. Då fick jag gå med Empas jacka över huvudet för att inte få panik.
Trots efter den jobbiga upplevelse skulle jag dit in idag ändå haha.
Men med en lugn Louise som hela tiden gick före och berättade vad som komma skall, och att andas endast genom munnen gick det riktigt bra.
Bara några få skrik och arga kommentarer som - Fan vad äckligt det luktar! Haha

 Jag kunde slappna av och vi kunde ta lite roliga pics.
Kan det vara så att min fobi äntligen botad????!



Lousie och en jättesnäcka. Syns tydligt va? Haha



Me and you



Scary girl.



Jag har precis läst om den afrikanska elefanten som finns i mitten av museet.
Sjukt att bara ett av betarna väger 37, 2 kg och jag väger 42 kg.
Och att i hela elefanten sitter över 80 000 små spik.
Shit!



Visar stolt upp min stora muskler haha!



Lousie, Kängu och Ru =)



Peace baby



Zebraröv?!



Så jävla fula haha.

Känns nästan som den är botad va? Haha.

Hanna








Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0