Fredagkväll

Publicerat: 2009-09-04 | 19:42:18   

Följde med baby till gymmet för att få mej en springrunda tillbaka hem.
ni det inte började ösregna när vi steg ur bilen!
Men det var inget att göra åt, det var bara att sätta i hörlurarna och springa hemåt haha.
Kändes dock bättre när jag kom hem.

Sen dess känns det inte som jag gjort något vettigt alls.
Men lite ändå, jag tvättat, sovit middag, handlat och nu lagar jag mat.

 

Kycklingfileer
Currykrydda
Purjolök
Majs
Broccoli
Grönsaksbuljong

Yummy =)




Såg nu också att en av mina favoritfilmer är på Tv4+
Splash med Tom Hanks: Kollade alltid på den med min syster när jag var yngre.
Den måste ses!



Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0