Hemkommen från jobbet

Publicerat: 2009-09-23 | 17:03:27   
Kom nyss från jobbet. Skönt att ha den här dagen avklarad, i jobbväg vafall.
Gjorde en ny maträtt till mina käraste.
Chickencurry ala Hannabanana toppat med paprika, purjolök och med en touch av indisk lägerelds dans.
Såg riktigt smarrigt ut där den stod och gottade sej ugnen strax innan jag åkte hem.
Och det är hur enkelt som helst =)



Kycklingfileer, banan, paprika,hakad purjolök och currysås.



Och såsen gjorde av, grädde, currykrydda, salt, svartpeppar och en buljontärning (höns).



Och swisch in i ugnen. 200 grader och i ca 45 minuter.
Enkelt va? =) 

Har fortfarande himlans ont så Louise kommer hem och myser med mej efter hon slutat jobbet. Hon är för söt!

Hoppas faktiskt på lite godis och nötter. Inte likt mej, men idag är jag riktigt sugen =) men innan det blir det nog pestopasta haha ; )

Baby är på jobbet så jag tänkte jag skulle vila mej en stund innan Lousie kommer.
Njutis =)
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0