Kvällis

Publicerat: 2009-09-25 | 00:13:54   
Ligger och myser i sängen just nu. Tagit en dusch och haft Lousie och mitt kvällsliga videosamtal. Bara tio minuter sa Louise. Tio minuter som blev till femtio haha.

Har tänt mysis ljusen och ska snart fortsätta kolla på Svambobfyrkant filmen, somnade ifrån den igår.
Två gånger under samma kväll haha!
Måste vart en riktig tröttis igår.
Men snart så =)

Ligger först nu innan och väntar på att mina ben ska torka, har sprayatanat dom.
Vi ska ut imon och tänkte jag skulle ha klänning på mej. Då är det roligt med fräscha gyllenbruna ben, hinner nämligen inte gå till solariumet. Så jag fuskar lite med fuskandet. Dubbelfuskar helt enkelt thihi.

Men nu tror jag dom torkat så nu blir det Svambob =) "jag är redo, jag är redo!"



Mysigt vi har det i våran lägenhet på kvällarna va? =)

Mys på er!
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0